Tentenkamp 2020

juni 5, 2020 in Algemeen

Beste ouders

We hebben leuk nieuws voor jullie! We hebben namelijk een terrein dat de faciliteiten heeft om het kamp hygiënischer te maken gevonden (WC, stromend water)! Dit wil zeggen dat we een zo normaal mogelijk kamp kunnen hebben.

Het terrein is in koksijde, aan de zee dus!
De Kapoenen en Wouters komen van Woensdag 22/07 tot Zondag 26/07.
De Jojo’s en Givers gaan van Dinsdag 14/07 tot maandag 20/07.

Het is de bedoeling dat u uw kind zelf komt brengen en halen. Dit omdat het door Scouts en Gidsen Vlaanderen afgeraden wordt om het openbaar vervoer te nemen.. Carpoolen wordt eveneens afgeraden.

De Kapoenen en Wouters kunnen afgezet worden tussen 7:30 en 9:00 op 22/07.
De Jojo’s en Givers worden ook verwacht tussen 7:30 en 9:00 maar op 14/07.
Voor alle takken zal het uur van ophaling later nog worden meegedeeld.

Voor de jojo’s en givers hebben we nog een extra verrassing, de kinderen komen met hun fiets op kamp! Als de fiets niet in de auto zou geraken hebt u de mogelijkheid om 13/7 de fiets in de camion te laden (exacte uur volgt nog). Gelieve dit enkel te doen als het echt nodig zou zijn.

Als u uw kind hebt ingeschreven in de voorinschrijving dan kan uw kind sowieso mee op kamp! De officiële inschrijvingen gaan vanaf nu van start. Als u uw kind dus al had ingeschreven gelieve ze dan nog eens in te schrijven.

Uiteraard kunnen andere leden nog steeds ingeschreven worden, al kunnen we niet garanderen dat er genoeg plaats is. De deadline voor de inschrijvingen is 24 juni, nadien is het niet meer mogelijk om zich in te schrijven.

Hier de link naar de officële inschrijvingen: https://docs.google.com/forms/d/1v7Te-DzsBnJ0-fgEljZhwkEkszz8WBer9SLKFG0kSxI/edit

U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving ten laatste 28 juni, pas dan volgt de betaling.
Adres van het kampterrein: Pelikaanstraat 3, 8670, Koksijde.

Door de huidige omstandigheden hebben we minder inkomsten dan de vorige jaren, dit heeft uiteraard gevolgen voor de scouts.. Ook ons nieuw kampterrein is duurder dan voorzien, aangezien we rekening moeten houden met de corona-maatregelen.

Daarom verkopen we steunkaarten ter waarde van €4, die kunt u verzilveren voor een drankje op overgang. Mocht u er één of meerdere willen bestellen, kunt u reageren op deze mail met bestelling en naam + tak van uw kind. Zodra dit bedrag gestort is op onze rekening, krijgt u de steunkaart via mail. Rekeningnummer: BE16 4269 0923 9174 op naam Scoutsgroep Kruisboog-Hadewijch met vermelding “‘STEUNKAART OVERGANG’ –TAK – VOORNAAM LID – ACHTERNAAM LID”

Bij vragen kunt u ons altijd contacteren!

Groetjes,

De Groepsleiding en de leiding